מסע הלקוח הוא אחד המסעות החשובים והוא מקושר באופן ישיר לחוסן הכלכלי והמיתוגי של הארגון. מסע הלקוח מורכב מסך האינטראקציות של הלקוח עם המותג ואנשיו. מטרת סדנאות מסע הלקוח הינה להכשיר את המנהלים, אנשי המכירות ואנשי השירות העוטפים את המסע הזה להיות בעלי תפיסה ומיומנות שתצליח לייצר אצל הלקוח אמון, נאמנות ואהדה בכל שלבי "חיי" הלקוח בארגון מבחירתו להיות חלק מהמותג ואילך.
הסדנה מיועדת לאנשי מכירות בכל הרמות- כל סדנה מותאמת לרמת המשתתפים ולמטרות שיקבעו.
הסדנה מתמקדת בקשר שבין הצורך של הלקוח לתועלת אותה איש המכירות נותן.
בעזרת למידת ציר הרתימה וההשפעה שמונח על 4 אלמנטים מרכזיים: כימיה ואמפתיה, שאילת שאלות,איתור צורך ומתן פתרון מותאם, נהפוך את אנשיכם לאנשי מכירות מעולים שמייצרים ערך וחוויה ללקוח לאורך זמן.
בסדנאות המכירות שלנו ניתן דגש רב למיומנות ולא לטכניקה או לתרגיל שיווקי חד פעמי.
אנשי המכירות עוברים תהליך אישי שמביא את המכירה למקום אותנטי ונכון, ומשם לתהליך שיודע לייצר מכירה ואמון לאורך זמן ולא מכירה חד פעמית.
הסדנה מיועדת למנהלי מכירות ולאנשי מכירות ותיקים / בכירים.
אנחנו משתמשים בכל הידע והמיומנות שלנו על מנת למכור- הכל נראה כשורה,אבל משהו לא הולך!!
איך להיכנס נכון למשא ומתן? איך להכין את עצמנו מנטלית לפגישת מכירה מורכבת? מה לעשות כשפגישה מסתבכת?
בסדנה לניהול משא ומתן נלמד לקחת את מיומנויות המכירה כמה שלבים למעלה. זו סדנה שלוקחת את אומנות המכירה והשכנוע לרמה המנטלית העמוקה ביותר והופכת את איש המקצוע להיות הגרסה המשופרת של עצמו, כאשר הוא מצוייד בכלים לניהול מו"מ מורכב.
הסדנה מיועדת למנהלים בכל הדרגים, לעובדי הארגון, לאנשי שירות פנים ארגוניים ולאנשי שירות ללקוחות הארגון.
כל תוצאה מקורה ביחסים הנרקמים סביבה!
סדנת אומנות התקשורת הינה סדנת חובה לכל ארגון, שמביאה זוית ראיה חדשה על נושא ההתפתחות האישית בתוך הארגון והדרך להגיע לתוצאות דרך ניהול התקשורת עם הסובבים אותנו: קולגות, שותפים, מנהלים ועובדים. הסדנה מניחה תשתית שפתית ונותנת כלים ופרקטיקות לנהל יחסים בתוך הארגון ומחוצה לו בצורה נכונה, מקדמת ומייצרת תוצאה.
הסדנה מיועדת ליחידות השירות והשימור בארגון, למנהלים ולהנהלות.
איך להכין את עצמנו מנטלית לפגישת שימור מורכבת? מה לעשות כשפגישת שימור מסתבכת?
בסדנה נלמד לקחת את מיומנויות השירות כמה שלבים למעלה. אחד ממנועי הצמיחה החזקים ביותר בארגון הוא חיבור הלקוחות למותג. החיבור הזה מתחיל הרבה לפני שלב המכירה ומתחזק הרבה אחרי שלב המכירה ונמדד ביכולת של אנשי השירות ויחסי הלקוחות בארגון לזהות ולהיות נוכחים בצמתים החשובים של מסע הלקוח בארגון, ולתת לו בצמתים אלו מענה נכון שמייצר מחוברות ונאמנות לאורך זמן.