מחקרים מראים כי שיחות משוב והערכה הן כלי קריטי להצלחה ארגונית. לדברי מחקר של Harvard Business Review, משוב אפקטיבי לא רק משפר את הביצועים האישיים של העובדים, אלא גם מסייע בשיפור המוטיבציה ובתחושת השייכות שלהם לארגון. הארגונים שמבינים את החשיבות של תקשורת פתוחה ומסודרת בתחום המשוב, חווים עלייה משמעותית בשביעות רצון העובדים, ירידה בשיעורי השחיקה והעזיבה ושיפור בתוצאות העסקיות. למעשה, על פי דוח של Gallup, עובדים שמקבלים משוב קבוע ומועיל נוטים להיות פרודוקטיביים יותר ומחויבים יותר לארגון שבו הם עובדים.
בעידן של חוסר ודאות ושינויים מתמידים, משוב והערכה הם כלים הכרחיים להצלחה ולא ניתן להתעלם מהם או לדלג עליהם.
המצב הנוכחי מציב בפנינו אתגרים רבים בכל מיני זירות, והזמן רק הולך ומצטמצם.
אנו חווים לחץ גובר ודרישות בלתי נגמרות שמונעים מאיתנו להקדיש את הזמן הנדרש למשוב והערכה, ואז או שאנחנו "מדלגים" על שיחת המשוב והערכה או שאנחנו מקיימים אותה, אבל לא בצורה אפקטיבית אלא רק כדי לצאת ידי חובה ולסמן V על עוד משימה ברשימת אינסוף המשימות שלנו
זה מפגש מעשי ומעורר השראה
שיספק לכם כלים פרקטיים
לניהול שיחות הערכה ומשוב
שיובילו לתוצאות אישיות ועסקיות
להתמודד עם חוסר הזמן:
נלמד לנהל שיחות משוב בצורה מהירה, ממוקדת ויעילה.
ליצור שפה אחידה בארגון:
נבנה תרבות של משוב בריא ונניע את הצוותים למטרות משותפות.
לבנות חוסן אישי וארגוני:
נבין כיצד משוב יכול לשפר ביצועים ולעודד התפתחות אישית וקבוצתית.
נקבל כלים פרקטיים לניהול שיחות משוב:
טכניקות שיח שיחסכו זמן ויביאו לתוצאות מיידיות. כולל קבלת מפת האימון והמשוב המלאה
נתרגל הכנה לשיחות קשות:
נלמד כיצד להתמודד עם התנגדויות ולהתכונן לשיחות משוב קשות ומורכבות.
נלמד על פיתוח מערכת ההפעלה הפנימית:
נבין את החשיבות של שימוש במערכות ההפעלה הפנימיות בהעברת המשוב
"לאחר מפגשים וסדנאות עם אלפי מנהלים ועשרות ארגונים שונים, אנחנו מכירים ויודעים מה האתגרים איתם המנהלים בארגון מתמודדים, ויש לנו את הכלים ואת השיטה שיעזרו להם לקיים משוב והערכה אפקטיביים גם במציאות הנוכחית.
באמצעות סדנת המשוב שלנו, אנו מספקים למנהלים לא רק תיאוריה, אלא כלים מעשיים ליישום מיידי."
בנוסף, אנו מתמקדים במתן כלים להתמודדות עם חוסר הזמן, כך שהמנהלים יוכלו לשלב את תהליך המשוב בחיי היום-יום שלהם בצורה יעילה ופשוטה.
אנו מאמינים כי משוב הוא כלי מרכזי להתפתחות ארגונית, ולכן אנו מכשירים את המשתתפים כיצד להניע שיחות משוב בונות שיביאו לתוצאות ממשיות"
שאלות שאולי עלו לך
כן! ה WORKSHOP מתאים לכל דרגות הניהול בארגון, ואפשר להתאים אותה לצרכים הספציפיים של כל דרג.
הסדנה נמשכת 4 שעות, והיא כוללת תרגולים מעשיים.
כן, המשתתפים ב WORKSHOP יקבלו מסמך הכולל את כל עיקרי הדברים שנעשו בסדנה ויקבלו את המפה המלאה לביצוע שיחות משוב והערכה.
כמו בכל תכנית שלנו, ההטמעה היא חלק בלתי נפרד מהתכנים אותנו אנחנו מעבירים במפגשים.
ה WORKSHOP שלנו בניגוד להרצאה, משלב בתוכו את שלב ההטמעה ע"י סימולציות מהשטח ומקרים חיים של המשתתפים עצמם. זה לא רק תיאוריה – זו הזדמנות לחוות את התהליך באופן מעשי ולפתח את הכישורים הנדרשים לביצוע שיחות משוב והערכה בהצלחה ובאפקטיביות
ניתן להזמין את ה WORKSHOP דרך הכפתור בסוף דף זה, או על ידי יצירת קשר עם המשרד שלנו בטלפון או במייל:
0547503430
אל תחכו!
צרו איתנו קשר עוד היום
והבטיחו למנהלים שלכם
WORKSHOP ייחודי
שישנה את הדרך בה הם מקיימים שיחות משוב והערכה
📞 0547549549/ 0547503430